Maajun Nenda

  1. Jamu Original yang rasanya sedap dan lembut. Tidak kering tetapi lembab je macam kuih Asyura.
  2. Terbukti Homemade masak dari dapur , tiada bahan berbahaya, tiada bahan penguat, tiada pengawet hanya rempah, herba, daun dan akar yang berkhasiat.
  3. Berkesan serta merta bila kita kunyah segala khasiat herba rempah semua menyerap terus ke dalam badan.
  4. Rasa manis Madu Gurun Asli berkualiti tinggi. Bukan madu market tau. Ditambah rasa lemak lemak minyak zaitun makanan sunnah
  • Senang dibawa , boleh letak dalam handbag sahaja.
  • Tidak Panas, Tidak Kering Tekak, Tidak Pening Kepala
  • Resepi Original Jamu dari Bidan Istana sejak 1928. Semua bahan ramuan dari herba rempah terpilih yang berkualiti tinggi.
  • Bukan sahaja untuk kesihatan dalaman wanita tapi untuk kecantikan luaran serta awet muda.

Cuma  RM15

Dapatkan Sekarang!

Minyak Herba Serai Wangi

Hantar Pesanan Kepada Kami

Dapatkan promosi terkini!!

Testimoni Pelanggan

"Sheila nak berkongsi feedback makan makjun Nenda seminggu walau pun tak makan tiap hari, kadang makan pagi lupa nak makan malam. Sakit tumit dah hilang terus.. kalau tidak sakit sangat2 sampai takleh berdiri lama. Sekarang ni berdiri 2 jam pun rilek jer. Buasir pun dah takde, kalau tidak seminggu sekali ke tandas, sekarang hari hari ke tandas.."

Sheila

Suri Rumah

“Sebelum ni saya buasir darah hidup banyak keluar, mcm pili air laju jer darah keluar. Sekarang selepas makan Makjun Nenda seminggu , buasir dah tiada langsung, darah pun tak keluar lagi. terbaik la produk sis ni."

Farah Ahmad

Blogger

Waktu Operasi

Isnin-Ahad: 9pagi – 6petang

Buka setiap hari

Alamat Kami

SHUMIEZA BEAUTY

7-1, Bangunan Wakaf Seetee Aisah

Jalan Wakaf Seetee

13700 Seberang Perai,

Pulau Pinang